Kup biżuterię przez internet lub zadzwoń: 603 193 026 Kupiliście już: 178 984 szt.

Jaka jest dostępność produktów? Czy zdarza się że produktu nie ma?

Sklep Jubileo.pl posiada własny magazyn i staramy się pokazywać tylko te produkty, które aktualnie posiadamy na stanie i które można szybko zapakować i wysłać. Przy wyświetlaniu każdego produktu prezentujemy informację o aktualnym stanie naszego magazynu np. produkt jest dostępny i obecnie nie umożliwiamy zamawiania produktów których aktualnie nie ma w magazynie. W odróżnieniu od niektórych innych sklepów, pragniemy by zamówienie dotarło do klienta jak najszybciej, bezpośrednio od nas i bez żadnych pośredników.

Istnieje również możliwość, że np. dwie osoby będą chciały zamówić tą samą biżuterię lecz ilość w magazynie będzie niewystarczająca. Wówczas o realizacji zamówienia będzie decydowała kolejność dokonania zakupu. Gdyby okazało się jednak że danego produktu nie ma w magazynie a klientowi udało się go zamówić, wówczas skontaktujemy się by ustalić dalsze działanie.