Kup biżuterię przez internet lub zadzwoń: 603 193 026 Kupiliście już: 178 984 szt.

Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie?

Każde zamówienie złożone w naszym sklepie ma przypisany tzw. status. Ulega on zmianie w zależności od etapu realizacji. O każdej takiej zmianie staramy się informować emailem by klienci wiedzieli np. kiedy spodziewać się przesyłki. Historię statusów jak i ten bieżący można sprawdzić, po zalogowaniu się, w zakładce Moje Konto.

Staramy się by każdy status był intuicyjny i zrozumiały, dlatego używamy nazw opisowych typu:
Oczekuje na wpłatę - wpłata nie została jeszcze dokonana
Zapłacone - do wysłania - zarejestrowaliśmy wpłatę i zamówienie czeka na wysyłkę
Za pobraniem - do wysłania - zamówienie czeka na wysyłkę za pobraniem
Wysłane - przesyłka została już nadana
Anulowane - zakup został odwołany